logo

logo

niedziela, 15 grudnia 2013

Małe zaopatrzenie ;] .

Dzień dobry ; * .

Jak Wam mija niedziela ? Macie może jakiś plany ? ;) Piszcie w komentarzach z chęcią poczytam co zamierzacie robić ;] . Szczerze mówiąc to w taką pogodę człowiek na nic sensownego nie ma ochoty ,ale nie o tym teraz . Dzisiaj pokażę Wam co ostatnio udało mi się kupić ; ) . Może też to kupiłyście , bądź miałyście ; ) .






1. SIARKOWA MOC antytrądzikowa maseczka.
2. Synergen maseczka trądzikowa .
3. Rival de Loop maseczka na dobre samopoczucie . 
4. Rival de Loop maseczka peelingująca .
5. Synergen Maseczka termoaktywna / RECENZJA .

Której maseczki jesteście najbardziej ciekawe ;) ? O której chcecie poczytać , piszcie ; )) .






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

5 komentarzy:

  1. Lubię maseczki peel off, moja mama dosyć często je kupuje ;) A ja zamierzam dziś nadrobić uczelniane zaległości i wziąc się za pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestawik :P z wszystkich maseczek znam tą na dobre samopoczucie, całkiem niezła, ale trzeba ją zmyć ;)) Plany na dziś? Wracam do Krakowa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy ;) ja dziś mam dzień lenistwa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. niezły zapas :) ja czekam na recenzje maski na dobre samopoczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Rival de Loop truskawka i wanilia zmienili opakowanie ;) Ona jest świetna, polecam ją każdemu. Taki zestaw to i ja się skusiłabym :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na blogu oraz pozostawienie komentarza ;) . Proszę żeby nie pisać " Obserwujemy ? " , zawsze docieram do każdego bloga ;) .

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML