logo

logo

niedziela, 10 maja 2015

#Pierwszy taki.Tonik micelarny .


Cześć ;)) .

Pogoda za oknem to coś okropnego. Jakoś zbytnio siły nie mam , głowa mnie boli a tylko co wstałam, ech.. Oby się wypogodziło! Dobrze ,że wczorajsze popołudnie wykorzystałam na jazdę rowerkiem ;) . Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją Toniku Micelarnego Eveline Cosmetics ; ) 



Trochę informacji, skład :




Moja opinia :



Jest to mój pierwszy ” tonik micelarny ”, który ostatnio do mnie przywędrował .Znajduję się on w praktycznej butelce ,posiada dozownik z pompką . Jak dla mnie to wielki plus. Dozownik nie utrudnia wydobycia toniku na wacik, nie zacina się. 
W butelce znajduję się 240 ml produktu. Tonik jest wydajny. Możemy zauważyć, że płyn wpada w lekki kolor różu. Produkt jest bezzapachowy, bynajmniej ja nic nie czuję ;D . Ja osobiście stosuję produkt z rana, wieczorem i czasami w ciągu dnia. Mam cerę mieszaną, czasami na mojej twarzy można zobaczyć dużą ilość wydzielającego się sebum. Produkt bardzo dobrze oczyszcza i odświeża moją skórę. Po przetarciu twarzy tonikiem czuję nawilżenie. Moja skóra jest wygładzona i przyjemna w dotyku. Możemy dostrzec także lekkie napięcie skóry. Moim zdaniem jest to bardzo dobry produkt. Nie jest on duży, więc nawet możemy mieć go w torebce ; )) .


Zapraszam na mojego FANPAGE !! ; )



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

13 komentarzy:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie. Bardzo dobrze oczyszcza i odświeża + nawilża. Godny rozważenia zakupu ;) a tym bardziej, że nie miałam takich produktów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pompka to super wygodne rozwiązanie! nie miałam nigdy toniku micelarnego - może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze kiedy mam zmywacz z pompką to mi się psuje :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie pompka to też duża zaleta :) Nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny opis, nie miałam takiego toniku, obecnie używam jaśminowego z ziaji.

    Ja obserwuję i będzie bardzo mi miło jak Ty mnie też dodasz do obserwowanych
    http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/ tutaj znajdziesz rzetelne recenzje kosmetyczne, przeglądy kosmetyków i informację na temat domowej pielęgnacji ciała
    http://zrobswojkosmetyk.blogspot.com/ tutaj znajdziesz przepisy na proste kosmetyki blog właśnie się rozkręca i jest zbiorowiskiem pomysłów różnych blogerek
    http://zastosowanieziol.blogspot.com/-zastosowanie ziół w kosmetyce i medycynie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam,ale czeka na swoją kolej jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A z taką pompką mam zmywacz. :D Ale tego produktu nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę ten płyn ale chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go gdzieś w zapasach ale jeszcze nie zaczęłam używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę mieć osobno tonik i płyn micelarny (każdy stosuję w innym celu), ale same opakowanie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma opakowanie takie jak mój ulubiony zmywacz do paznokci Eveline. ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny.. szkoda że go nie widziałam podczas promocji :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na blogu oraz pozostawienie komentarza ;) . Proszę żeby nie pisać " Obserwujemy ? " , zawsze docieram do każdego bloga ;) .

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML