logo

logo

sobota, 27 kwietnia 2013

Nominacja Liebster Blog .

Zostałam niedawno nominowana do nagrody Liebster Blog Award przez http://natalia-lily.blogspot.com i http://petitechere.blogspot.com którym bardzo dziękuję :) 



Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego bloggera w zamian uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego trzymało się wyróżnienie. 





Pytania od natalia-lily :

1. Gdybyś wygrała 1 milion dolarów to co byś z nim zrobiła? 
Na pewno pomogłabym rodzinie jak byłaby w potrzebie . Odłożyła bym trochę na własne wydatki i potrzeby . A resztę pieniędzy przekazała bym chorym dzieciom . 


2. Jaka jest Twoja ulubiona książka? 

Dużo książek przeczytałam i wiele poleciłam znajomym , ale nie mam tej ulubionej. 


3. Wolisz: czytanie książek czy słuchanie muzyki? 

Ciężko mi jest na to pytanie odpowiedzieć , ponieważ to zależy od dnia i humoru jaki mam :) 


4. Jak byłaś małą dziewczynką to kim chciałaś zostać w przyszłości? 

Modelką lub piosenkarką :) 


5. Góry czy morze? 

Morze ; ) . 


6. Sukienka czy spodnie? 

Spodnie . 


7. Ulubiona Twoja pora roku? 

Lato . 


8. Woda gazowana czy niegazowana? 

Gazowana . 


9. Na najbliższe urodziny co chciałabyś dostać? 

Kosmetyki lub dobrą książkę . 


10. Kogo cenisz sobie w życiu najbardziej? 

Rodziców i siostrę . 


11. Dlaczego założyłaś bloga? 

Cały czas interesowałam się kosmetyki lub jakimiś poradami związanymi z urodą . Wiele kosmetyków wpada mi w ręce , sporo zaczęłam testować ,dlatego uznałam, iż mogłabym komuś coś doradzić i przy okazji zabić nudę ; ) 


Pytania od petitechere :

1. Ulubiony krem? 
Nie mam ulubionego ; ) 


2. Używasz kosmetyków naturalnych? 

Tak, ale nie tylko :) 


3.Bywasz u kosmetyczki? 

Nie ; ) 


4.Pedicure/Manicure? 

Manicure:) 


5.Gdzie byłaś za granicą? 

W Niemczech . 


6.Ulubiona firma kosmetyczna? 

Nie mam ulubionej . 


7.Dieta czy ćwiczenia? 

Oczywiście , że ćwiczenia :) 


8.W jakich odcieniach ubrań czujesz się dobrze? 

W czerwieni , brzoskwini , szarym , błękitnym i czarnym . 


9.Największy hit w Twojej kosmetyczce? 

Perfuma Love In Dance ; )) 


10.Największe marzenie? 

Nie powiem, bo się nie spełni :)) 


11.Coś godne polecenia? 

Eyeliner z Essence ; ) 



Moje pytania :

1. Ulubiona perfuma ?
2. Jakie sporty lubisz ?
3. Szpilki czy trampki ?
4. Wolisz pomalować paznokcie czy zrobić tipsy ?
5. Używasz kremu do rąk ; > ?
6. Ulubiony produkt kosmetyczny ?
7. Używasz eyelineru ?
8. Lubisz delikatny makijaż ?
9. Najważniejsza osoba w Twoim życiu ?
10. Gdzie chciałabyś spędzić wakacje ?
11. Co Cię zmotywowało , by założyć bloga ?






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

4 komentarze:

  1. Dziękuję, że wspomniałaś o mnie oraz za szczere odpowiedzi do pytań;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za nominacje,wkrotce odpowiem x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację, ale już brałam udział w tym tagu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za pamięć, odpowiem niebawem! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na blogu oraz pozostawienie komentarza ;) . Proszę żeby nie pisać " Obserwujemy ? " , zawsze docieram do każdego bloga ;) .

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML