logo

logo

niedziela, 29 września 2013

Antyperspirant w kulce ; ) .


Cześć kochane ; *
Faktycznie , przesadziłam z tą nieobecnością , ale spokojnie będę powoli nadrabiała braki ;) . Brak czasu , pełno pracy , nauka i w dodatku choroba mnie złapała ;( . Ale powiedziałam nie! , czas zadbać o bloga ; * . Zapraszam do recenzji ---- >



Skład :


Co mówię ja :

Od pewnego czasu zastanawiałam się jaką kulkę kupić , same wiecie jak to jest stanąć przed półką w sklepie i zastanawiać się która będzie odpowiednia ;P . Była promocja , więc skusiłam się na Fa . Muszę powiedzieć , że pięknie pachnie , zapach nie jest mocny , lecz delikatny . Po depilacji pach możemy swobodnie jej używać , ponieważ nie podrażnia ani nic nas nie piecze z czego jestem zadowolona .Muszę przyznać ,że kulka ma bardzo długie działanie . Kiedy wykonujemy masę ćwiczeń same wiecie , człowiek się poci , po zastosowaniu tego produktu nie czujemy żadnych brzydkich zapachów .Produkt jest bardzo poręczny i mały , więc możemy go wszędzie zabrać ze sobą i użyć w razie potrzeby . Minusem produktu jest to , iż gdy nie wyschnie dobrze zostawia plamy na ubraniach 
: ( .


Miałyście może tą kulkę , jak u Was się sprawdziła ? ; >



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

10 komentarzy:

  1. Miałam okazję wypróbować inny rodzaj ;) Fakt bardzo ładnie pachnie. Fajnie,że już wróciłaś, w końcu będę mogła poczytać nowe recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie nie przepadam za kulkami, ponieważ muszę czekać aż się wchłoną, ale za to spray`e Fa bardzo lubię, głównie za zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o antyperspiranty w kulce to bardzo lubię te z nivei, ten co Ty masz miałam w wersji normalnego dezodorantu i nie narzekałam :D ale szału nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No te plamy to niestety częsta zmora przy kulkach. Dobrze, że ma działanie bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z antyperspirantów używam tylko Rexony, ostatnio też Dove - sprawdzają się u mnie zdecydowanie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam na rozdanie próbek kremów do mnie wystarczy napisać komentarz pod postem i wysłać adres do wysyłki na email!

    www.inszaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie przez te plamy na ubraniach staram się unikać kulek.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie przepadam za dezodorantami Fa... zdecydowanie bardziej lubię Nivea a ostatnio Rexona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na mnie dziala tylko bloker od Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na blogu oraz pozostawienie komentarza ;) . Proszę żeby nie pisać " Obserwujemy ? " , zawsze docieram do każdego bloga ;) .

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML