logo

logo

niedziela, 31 sierpnia 2014

Szczoteczka soniczna / SLIMSONIC


Hej ; * .

Pewnie większość z Was przygotowuje się do szkoły , bo już jutro pierwszy dzień . Tak szybko upłynął ten czas , mam tylko nadzieję,iż pogoda jeszcze nam dopisze ; )) . Mamy dzisiaj 31.08.2014 Międzynarodowy Dzień Blogera , dlatego chciałabym Wam wszystkim życzyć samych sukcesów , satysfakcji z pisania , radości z każdego obserwatora i komentarza :* . Cały czas róbmy to co lubimy i kochamy , co sprawia nam przyjemność ;)) .


Dzisiaj trochę o szczoteczce sonicznej
 SLIMSONIC . Czy mnie zachwyciła , czy nie zadowoliła . Jak dla mnie nie zrobiła ona jakiegoś wrażenia wow . A szkoda, bo na to liczyłam . Dobrze oczyszcza szkliwo , lecz dobija mnie jej dźwięk . Przez chwilę miałam wrażenie jak byłabym u dentysty . Szczoteczka działa na szybkich obrotach , więc dlatego . Muszę przyznać ,że zauroczyło mnie jej opakowanie . To nawet zachęca do zakupy produktu . Dziurki , które znajdują się na górze zamknięcia pomagają w wyschnięciu szczotki po umyciu zębów . Jest poręczna , mała , możemy ją zabrać wszędzie . Wielki plus ,że jest szczelnie zamknięta , mamy pewność ,że nic jej nie uszkodzi bądź nie ubrudzi w naszej kosmetyczce . 




Miałyście może tą szczoteczkę ? 
Szczoteczki są dostępne za 75 zł.  na stronie internetowej .



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

5 komentarzy:

  1. Co do takich szczoteczek to nigdy nie miałam, ale kiedyś muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, wzory szczoteczek przyciągają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi przypadła do gustu i dzwięk jakoś mi nie przeszkadza :) ale racje masz wzory i szczelność to jej plus;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda ta szczoteczka :) Ja używam elektrycznej Oral B :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na blogu oraz pozostawienie komentarza ;) . Proszę żeby nie pisać " Obserwujemy ? " , zawsze docieram do każdego bloga ;) .

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML