logo

logo

niedziela, 16 sierpnia 2015

Mały, ale fajny. Szampon do włosów / Ducray .

Hej ; * . Dzisiaj o produkcie do włosów a dokładnie o szamponie dermatologicznym do częstego stosowania. Wiadomo pielęgnacja włosów jest ważna zwłaszcza jak włosy się przetłuszczają. Ja swoje myje co 2 bądź 3 dni :) .


Informacje o produkcie, skład : 




Moja opinia : 

Wielki plus za zabezpieczenie produktu. To bardzo cenię w kosmetykach, ponieważ wtedy mam pewność , iż produkt nie był otwierany i dotykany przez kogoś. Mam pewność,że nie ma tam żadnych bakterii. Szampon znajduje się w niewielkiej tubce o pojemności 75 ml. Taka tubka jest idealna na krótki wyjazd, ponieważ nie zajmuje dużo miejsca. Zapach produktu bardzo mi się podoba,jest on delikatny, przyjemny i trochę męski. Konsystencja produktu jest rzadka, muszę przyznać,że produkt po wyciśnięciu na dłoń szybko spływa, dlatego też szybko musimy go nakładać na nasze włosy. Co do wydajności produktu to wiadomo, nie możemy wymagać nie wiadomo czego, ponieważ tubka jest mała. Mi produkt starczył na 4 umycia. Dodam, iż zawsze myję włosy dwa razy. Kiedy myjemy nasze włosy,produkt lekko się pieni. Nie ma problemu ze spłukaniem go. Zadowoliło mnie to, iż produkt bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy. Włosy po umyciu są "tępe", czuć,że są dobrze oczyszczone. Wyczuwalny jest też zapach . Po wysuszeniu włosy nie są gładkie, lekkie , nie elektryzują się. Są także lekko odbite od nasady, nie są ulizane a to najważniejsze!



Jak często Ty myjesz swoje włosy? ; ))
Masz sprawdzony szampon, czy cały czas szukasz tego jedynego?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

15 komentarzy:

  1. U mnie najlepiej sprawdza się delikatny Babydream :) Ale też wystarcza na niewiele myć (myję włosy dwukrotnie, tak jak i Ty) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam o tej marce. Muszę w końcu zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zupełnie nie znam tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowość dla mnie,przyjrzę się bliżej tej marce;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja swoje normalnie myję co 3-4 dni, częstsze mycie odpada bo moje włosy tego nie lubią

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie slyszałam jeszcze o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze się z nim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi bardzo ciekawie, nie znam kosmetyków tej marki, a szampony lubię różne, najważniejsze aby myły i pięknie pachniały, no i oczywiście skóry głowy nie podrażniały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drogak eskaintzen dugu hainbat osasun-arazoak tratatzeko, hori ematen da eta haziak gaixotasuna guztiz sendatzeko daiteke droga bat erabiliz.

    Obat Epilepsi
    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Panu Di Apotik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na blogu oraz pozostawienie komentarza ;) . Proszę żeby nie pisać " Obserwujemy ? " , zawsze docieram do każdego bloga ;) .

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML