logo

logo

piątek, 7 sierpnia 2015

Moje love !! .

Cześć! Witam Was w te mocno upalne dni :) . Na Mazurach w końcu zaczęła dopisywać  pogoda, tak bardzo ,że aż staje się to męczące, ale cóż. Trzeba sobie radzić i się chłodzić w jakiś sposób. Wiadomo,że każda z nam chce wyglądać zawsze atrakcyjnie. Dużo osób zwraca uwagę na usta, nasze dłonie czy też stopy. Dzisiaj skupiamy się na dłoniach a właściwie to na pazurkach. Przedstawie Wam trzech cwaniaków od Mollon PRO :D .


Pierwszy - lakier podkładowy, Base Coat . Ma on barwę mleczną. Co do konsystencji to jest ona w sam raz. Czyli baza nie jest gęsta i nie jest leista, bardzo mi to odpowiada. Pędzelek nie jest gruby, ma on mięciutkie czarne włoski, które rozprowadzają produkt na naszej płytce paznokcia. Base Coat bardzo szybko się wchłania, powoduje,że nasza płytka wygląda na matową. Widać na paznokciach lekki połysk. Co do zapachu to wiadomo, nie jest on przyjemny, ale nie jest on tak bardzo wyczuwalny. Przyznam szczerze,że jak malowałam nim paznokcie to nie zwróciłam na to uwagi :) .

Drugi "CUKIERECZEK" - utwardzający lakier do paznokci, Nail Lacquer . Jak najbardziej mój kolor. Jest to neonowy róż , numer 183. Pięknie prezentuje się na paznokciach. Muszę też przyznać,że na zdjęciach wygląda trochę inaczej niż w rzeczywistości. Pędzelek nie jest gruby, ma on mięciutkie czarne włoski, które rozprowadzają lakier na naszej płytce paznokcia. Taki kolor w sam raz na LATO! Jedna warstwa wystarczy by pokryć naszą płytkę, ja mimo tego nakładam dwie warstwy lakieru, oczywiście dla lepszego efektu. Lakier szybko schnie, co mnie zaskoczyło. Nie musimy długo czekać, więc możemy pomalować nasze paznokcie na szybko, by pięknie się prezentowały.


Trzeci - lakier nawierzchniowy, Top Coat. Jest on przezroczysty jak widzicie na zdjęciach. Tak jak u kolegów wyżej jego pędzelek nie jest gruby, ma on mięciutkie czarne włoski, które rozprowadzają top na naszej płytce paznokcia. Ogólnie kiedy malowałam już na koniec paznokcie myślałam,że top mi rozmaże kolor i trochę koloru zostanie na pędzelku. To była tylko moja obawa na szczęście. Nic takiego się nie stało. Top spowodował,że lakier zaczął prezentować się lepiej. Efekt końcowy idealny! ; ) .


 


 Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z tych trzech produktów. Ich zapach nie jest bardzo wyczuwalny jak w innych produktach które miałam do paznokci. Powodują ,że paznokcie wyglądają bardzo ładnie. Kolor mnie urzekł ! Neonowy róż, idealny na lato jak napisałam wcześniej. I oczywiście trwałość! To najbardziej mnie cieszy. Używanie tych produktów sprawiło mi wielką przyjemność. Mogę powiedzieć,że w te lato często ten róż będzie gościł na moich pazurkach.

Znacie produkty Mollon PRO ? ; ))



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

12 komentarzy:

  1. Jaki ładny kolorek :)
    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście? Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Mollona kojarze lakiery hybrydowe :) ten neonik jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek ;) mam pięć lakierów z tej firmy i wszystkie bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor lakieru :) Bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek nie dla mnie ale u Ciebie bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chciałabym mieć takie zadbane paznokcie jak ty. Niestety ostatnio narzekam na brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. love your nailstyle, the color is beautiful >:)
    prom dresses under 100

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na blogu oraz pozostawienie komentarza ;) . Proszę żeby nie pisać " Obserwujemy ? " , zawsze docieram do każdego bloga ;) .

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML