logo

logo

poniedziałek, 15 lipca 2013

Taka milusia paczusia ; ) .




Dzisiaj tak na szybciutko ; )) . Jakiś czas temu trwała Akcja KOLOROWE LATO na paznokciach , udało mi się wygrać . Niezmiernie się cieszę, że chociaż tutaj mi się coś udaje ; ) . Same zobaczcie co dostałam od Maliny : 


Bardzo dziękuję wszystkim którzy oddawali głosy ; )) . Świetna i bardzo ciekawa akcja , oby więcej takich ; )) . Dziękuję bardzo za paczuszkę , zabieram się za testowanie produktów ; * . 






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

14 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę pełnego wrażeń testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Mam lakier z Celii i jest całkiem całkiem, ale trwałością nie grzeszy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :) i czekam na opinie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna paczka :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa opinii na temat cellu-cure!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie paczuszki zawsze dodają usmiechu :) !!

    Obserwuję kochana, miło będzie się zakuplować bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super posty.! Dlatego nominuję się na L.B.A.! :)))
    Więcej na http://luskaaa.blogspot.com/2013/07/lba.html
    Powodzenia.! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. daj znać jak sprawdza się ta kuracja antycellulitowa ;)

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com + dodaj do znajomych jeśli ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miłego testowania :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję paczuszki, świetne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :) nominowałam Cię do Liebster Award a więcej informacji tu http://adziulaarzemek1.blogspot.ie/2013/07/nominacje-od-liebster-award.html . Zapraszam do zabawy :) Pozdrawiam i zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na blogu oraz pozostawienie komentarza ;) . Proszę żeby nie pisać " Obserwujemy ? " , zawsze docieram do każdego bloga ;) .

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML