logo

logo

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Maseczkowe oczyszczenie .







Dzień dobry ; *

Dzisiaj trochę o moim maseczkowym ulubieńcu ;)) . Maseczka oczyszczająca od Soray .

Co mówi producent :


Sposób użycia i skład :




A teraz co mówię ja :


Maseczka dobrze radzi sobie z oczyszczeniem naszej skóry . Po zastosowaniu jej nasza skóra jest gładka , nawilżona , pełna życia i blasku . Lubię ja ,ponieważ jak ktoś ma na twarzy jakieś niedoskonałości to ona świetnie sobie z nimi radzi lekko je wysuszając . Mam skórę mieszaną , maseczka zapobiega wytwarzaniu dużej ilości sebum . Po zastosowaniu produktu moja skóra nie błyszczy się i nie jest tłusta tak jak po innych maseczkach . Nakładam ją na 20-25 minut , tak by maseczka dobrze wyschła i zadziałała . Maseczka dobrze się zmywa dzięki ciepłej wodzie . Produkt nie wywołał żadnych podrażnień , moja skóra nie była zaczerwieniona po zmyciu produktu i gdy pierwszy raz nakładałam maskę to nic mnie nie piekło . 




Używałyście jej ; )) ?



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

25 komentarzy:

  1. rzadko kupuję saszetki ale obecnie oczyszczanie za sprawą maseczki przydałoby sie mojej buzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemna :) Mam zamiar przestawić się na saszetkowe maseczki, pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak już kupuję to kupuję w tubkach bo na dłużej starcza. Ale ta wygląda bardzo kusząco..

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zacząć kupować i testować takie maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię maseczki Soraya - przystępna cena i dobre działanie to dla mnie skuteczna zachęta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś jej używałam i była całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale mam w domu inne do wypróbowania od Soraya ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam chyba żadnej maseczki Soraya, ale chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używałam i używam nadal od kilku miesięcy. I na pewno z niej nie zrezygnuje :)
    Zgadzam sie z tobą w 100%. Maseczka ma fajna konsystencje, dobrze sie rozprowadza na skorze. Tez zostawiam na 20-25 minut, potem bardzo dobrze zmywa sie za pomocą cieplej wody.
    Ja mam skore tłustą, niestety często na niej pojawiają sie rożne niespodzianki, ale maseczka radzi sobie z nią doskonale.
    Po użyciu skora jest gładka, niesamowicie oczyszczona, wygląda o wiele lepiej. To prawda po użyciu maseczki wydzielane jest mniej sebum, na skórze pojawia sie mniej niespodzianek.
    Polecam wszystkim kobietom które maja jakiekolwiek problemy ze skora, albo po prostu chcą skore pięknie oczyścić - maseczka działa niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię tą firmę :) tej mnaseczki nie miałam ale to kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie używałam ale miałam żel oczyszczający tej firmy to uczulił mnie i wysypki dostałam niestety taka już pechowa jestem :-P Czytam opis o tobie i prawie jak o mnie bym czytała,też z dnia na dzień coś mnie olśniło żeby zacząć bardziej przykładać się do zdrowia,mody,treningów... :-) Dziękuje za odwiedzinki. Może zaobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam ani tej maseczki, ani w ogóle żadnej z tej firmy... trochę się boję, że mnie podrażni

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie rzadko kiedy używam maseczki, po moich ostatnich problemach ze skórą, jednak ta zachęca do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam jej stosunkowo często i jestem mega zadowolona ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam w kilku drogeriach, ale nie kupiłam jeszcze. Po twojej recenzji mam na nią ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lubię samą glinkę kłaść na buzię, ale ta pewnie też by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio coraz czesciej uzywam kosmetykow firmy Soraya, bardzo je lubie, musze sie rozejrzec nad ta maseczka, a ze swojej strony polecam plyn micelarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki!!:)

    Zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie!! Do zgarnięcia świetne nagrody!

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  19. używam pełno najróżniejszych maseczek, ale tej akurat jeszcze nie miałam, skoro ją tak chwalisz to chyba muszę ją wypróbować;D
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam maseczki :))

    Jeśli masz chwilę pozostaw po sobie ślad u mnie- http://madeleinelife.blogspot.com/ , znów jeśli choć trochę Ci się spodobało-zaobserwuj, na pewno się zrewanzuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż kusi by wypróbować ;) Wiele kobietek też zachwala więc czemu nie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tez jestem ogromna fanka tej maseczki a to co obiecuje producent to prawda ! Maseczka super oczyszcza skore sprawia ze znikają z niej niedoskonałości i nie pojawiają sie nowe niespodzianki! Maseczka świetnie reguluje wydzielanie sebum, ale przy tym nie wysusza skory. Idealnie radzi sobie nawet z moja problematyczna skora ! Do tego jest bardzo wydajna a kosztuje tylko 2-3 zl! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz ją widzę, ale jeśli spotkam to na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam ją niedawno i sprawdziła się całkiem dobrze u mnie. : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na blogu oraz pozostawienie komentarza ;) . Proszę żeby nie pisać " Obserwujemy ? " , zawsze docieram do każdego bloga ;) .

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML